Sjuk :(

Bon soir! ( God kväll)
Jag hade jätteont i halsen när jag svalde iförgårr och igår fick jag fruktansvärt ont i örat också. Så det slutade med att jag och min pappa åkte till jourcentralen ( eller vad det hette) men det var helt överfullt där så vi fick åka till ett annat ställe där vi fick vänta i nån timme innan en doktor kunde undersöka mig. Det visade sig att jag hade halsinflammation och öroninflammation. Frågade om det var okej att flyga eftersom jag ska ju till Paris imorgon.
Läkarn sa att det var okej om jag tog min medicin men det skulle göra ont.   :S
Smärtan har försvunnit ( som tur är) men det tjuter :/
Sökte precis på internet och på många ställen stod det att om man flyger med öroninflammation så gör det skit ont och att i värta fall så kan trummhinnan spricka. Men jag ska självklart flyga ändå. Jag hoppas att det går bra.  Idag har jag inte haft speciellt kul. Igentligen skulle jag till Svenljunga och träffa massa släktingar, äta god mat och ha kul men jag vilade iställde upp mig hemma i Borås. Jag har iallafall ätit midsommar-mat och en massa jordgubbar med grädde och glass.

Flyget går imorgon kl 11 och jag längtar redan. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0