Hemma nu!

Hej!
Jag är hemma nu... det var UNDERBART i Paris. Jag köpte en hel del kläder, såklart! Ska ta lite bilder på de imorgon. Ska också så småningom lägga ut bilder från Paris. Jag var hos min farmor o farfar direkt efter Paris men sen så längtade jag hem till min lilla kanin. Lizzi trivs mycket bättre här på Brotorp nu när hon får vara ute och springa men hon blir allt lite rädd av rådjuren som kommer hit ibland :P
Vilken tur att det blivit så varmt nu. Det var en stor chock när man kom hem från Paris där det var så kallt men man hade nog ändå inte orkat stå 2-3 timmar i kö i västa värmen.
Emelie kommer imon och då ska vi förmodligen slappa, sola, laga lite mat och bada.
Och jag har inte hunnit skriva det innan men R.I.P Michael Jackson <3



Bon nuit på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0